Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Julai 13, 2010

Pesta Buku Koperasi UiTM

bermula hari ini 13jul hingga jumaat, 16jul, koperasi uitm bhd (kuib) menganjurkan pesta buku di depan ptar dan kedai buku kuib, berhadapan dataran menara saas uitm, shah alam. terdapat pelbagai buku dijual. ada juga buku2 'clearance sale'.

tengaharai tadi saya ke pesta buku tersebut. saya selalunya akan lihat buku2 yg akan di'clear'kan. buku pertama saya ambil berkaitan burung. harga asal 25pound british. harga selepas diskaun rm20.xx. penjimatan yg amat banyak jika kadar pertukaran adalah 1BP kpd RM5.

buku2 lain yg saya beli berharga antara rm2.90 - rm4.90 sebuah (harga selepas diskaun). dan saya membeli sejumlah 18buah buku dgn kos rm92.20shj. banyak algi buku2 yg hendak saya beli. tetapi tadi dah tak mampu nak dibawa ke kereta krn kedua2 tangan dah tahap maksima membawa buku.

insyaallah, esok saya cuba pergi ke pesta buku itu lagi. ada beberapa buku2 klasik ingegris dijual pada harga diskaun yg 'gila'.

Tiada ulasan: