Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 10, 2022

Pemilihan Ahli Pasukan Bolasepak

Pada 1980, semasa di tingkatan 1, ada perlawanan bolasepak antara kelas. Saya kelas 1c.

Entah macam mana, saya antara yg ke depan kelas utk catitkan bakal pemain mewakili kelas. Mungkin sebab sedar, kebolehan dan kemampuan saya setakat waterboy berbanding kawan2 lain.

Pemilihan bermula dgn mereka yg pernah wakil negeri, diikuti wakil daerah, kemudiannya wakil sekolah. Yg pernah wakil kelas semasa sekolah rendah spt saya memang bukan dlm 11pemain utama, dan 4 pemain simpanan.

Tiada ulasan: