Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, September 18, 2012

Hubungi Saya

dalam bahasa inggeris bermaksud 'contact me' atau kebiasaan sekarang adalah 'call me' melalui telefon bimbit. itulah yg dinyatakan kpd saya 'call me if you need anything'.

ucapan tersebut oleh seorang yg tersenarai dlm sebuah buku berkaitan pentadbir ulung melayu di malaysia yg saya lihat semasa berada di kedai buku koperasi uitm. ucapan tersebut dinyatakan oleh seorang yg pernah mewakili malaysia di pentas antarabangsa. semasa beliau memberi ucapan, beliau menyatakan bhw kejayaan beliau tidak setinggi kejayaan ayah saya. saya masih memikirkan maksud beliau.

pengucap menyatakan bhw beliau dan ayah saya sudah lama kenal. lebih drpd setengah abad. dan saya dimaklumkan beliau iringi oleh 8pengawal peribadi. saya? tak perlulah saya bagitau. dan di majlis yg sama juga hadir seorang yg diiringi pegawai peribadi yg menaikki lebih drpd 2 buah kereta. mereka ini menunggu di luar bilik majlis dgn setia. yg sempat saya kira seramai 10orang. hanya 2 pengawal peribadi ayah yg berada di dlm majlis. lagi power kot ayah?

persahabatan terbina atas kepercayaan. dan kepercayaan ini mangambil masa. begitu juga sebaliknya. semoga kenalan saya akan mempunyai kepercayaan dan nilai persahabatan sekurang2nya sbgmana kepercayaan kenalan/kawan ayah terhadap beliau.

Tiada ulasan: