Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Mei 26, 2022

Tekanan Darah dan Sakit

Atau bp & pain. Sakit akan sebabkan bp tinggi. Adik saya berikan saya ubat utk darah tinggi tadi.

Hari ni kepala berdenyut2. Selasa lepas sakit kepala mungkin sebab lama di padang kawad. Bp hari ni >150. Semasa buat check up di pusat kesihatan dan hospital bbrp minggu dan bulan, bp tinggi. Ada yg >170.

Doktor suruh cukup rehat, bersenam, jaga makan. Selain drpd itu, saya rasa mungkin sbb sakit tengkok yg buat tangan kiri saya sakit. Selagi sakit di tengkok/leher tak hilang, saya rasa bp saya tidak akan normal.

Tiada ulasan: