Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Mei 24, 2014

Semangat dan Motivasi

tahniah malaysia menang separuh akhir untuk berjaya ke final piala thomas. semangat yg ditunjukkan pemain dan penyokong memberi motivasi kpd pemain utk bermain secara cemerlang.

pagi tadi saya rasa kurang bersemangat. motivasi utk phd di tahap rendah. sehinggalah sebelum solat jumaat. apabila bersolat di sebelah pnc penyelidikan, naik sedikit motivasi. kemudiannya beliau memberi motivasi semasa berjumpa beliau sedang makan tengahari.

semangat naik semula untuk phd. setelah solat jumat, berjumpa dgn 4rakan yg sedang buat phd. kesemuanya di peringkat berbeza. kesemuanya memberi semangat untuk saya tamat pengajian dgn jayanya. selepas itu terserempak dgn 2 lagi profesor. seorang dekan fakulti. seorang pengarah pusat kecemerlangan. eksemuanya memberi kata semangat kpd saya.

alhamdulillah. insyaallah. terima kasih. kalau tak berkata2, tak akan dapat maklumbalas.

Tiada ulasan: