Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Februari 16, 2022

Usaha dgn berniaga

Ptg tadi saya terima brgan yg saya beli secara online.

Saya tanya kpd penghantar, seorg perempuan, kenapa keretanya guna pelekat syarikat lain. Dia jawab dia buat penghantaran utk 2 syarikat.

Kemudian saya terperasan, ada 2 kanak2 di dlm keretanya. Dia bgtau mereka anaknya. Terpaksa bawa bersama kerana tiada org utk jaga mereka.

Emak saya ingatkan saya adik beradik, bgmn dulu, beliau pun bawa seorg adik saya dan seorg sepupu saya yg masih kecil, bersama semasa menghantar barang jualan spt kain, dll.

Tiada ulasan: