Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Jun 05, 2022

Beri Kepada Anak Saya

Arwah ayahanda suka bagitau, 'saya tak mahu, beri kepada anak saya', jika ada yg tawarkan pelbagai kpd dia. Jika diterima, mungkin pencen tan sri.

Ayahanda tak minat dgn pingat. Diberitahu akan terima pingat, beliau tolak. Saya hanya tahu, apabila terjumpa watikah (?) yg tersorok dlm almari. 

Apabila ada kawan cadangkan gelaran dato, beliau bgtau, 'bagi sahaja kpd anak saya'. Seronok juga jika ada gelaran dato (pastikan ada watikah sah sebagai bukti), tapi susah dan xselesa kpd kerabat, kawan, kenalan dan pelajar saya. Cebad lagi selesa berbanding tok bad.

Tiada ulasan: