Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 27, 2024

Masa Berlalu

Masa sekrg terasa begitu cepat berlalu. Hari ini dah 28 jan 2024. 2 tahun genap arwah ayah kembali kpd Nya.

Setiap hari terasa amat cepat shj. Seminggu terasa  cepat apabila sudah capai hari jumaat. Sebulan sangat cepat tiba dgn hari utk bayar hutang. Dan setahun terasa cepat dgn bulan Ramadan yg akan kita raikan.

1974, saya darjah satu. 1984 saya di tingkatan 5. 2024, insyaallah meraikan 50tahun setelah darjah satu, dan 40tahun setelah tingkatan 5. Melihat kawan2 sekelas yg masih ada, mengingatkan saya, masa berbaki amat kurang berbanding masa berlalu.

Tiada ulasan: