Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Januari 03, 2024

Orang Tua Tak Sedar Diri

Biasa diberi kpd mereka yg berusia tertentu, melebihi umur tertentu, atau mereka yg telah beranak cucu.

Semalam, saya seorg otts. Saya tak sedar diri, tak ingat apa berlaku diantara berbual dgn seorg kawan di luar gelanggang futsal (10.30mlm) sehingga berada di rumah (1.30pagi). Alhamdulillah, saya berjaya selamat berada di rumah.

Pagi ni ibu ingatkan saya, yg saya masih penat berpindah rumah. Usia dah lanjut, masih tak sedar tahap kesihatan.

Tiada ulasan: