Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Jun 25, 2008

Orang Lama

Saya bertemu dengan orang lama pendidikan jasmani dan rekreasi. Bab menyelam, berkhemah dan sebagainya berkaitan pj dan rekreasi, dia dikatakan sangat berpengalaman. Melihatkan dirinya dan peralatan yang ada, saya kagum dan menghormati kepakarannya.

Saya maklumkan organisasi saya. Dia bertanya tentang beberapa nama. Dia nasihatkan, sebagai pendidik di peringkat tinggi, dalam bidang pj dan rekreasi perlu ada kelayakan asas dalam pj dan rekreasi. Kalau berlaku kepada anak didik sesuatu yang tidak diingini sebab guru tiada kelayakan, akan memalukan organisasi.

Dia tidak menyebut pakar rekreasi di organisasi saya. Mungkin yang ada masih baru atau belum sempat berkenalan dengannya.

Tiada ulasan: