Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Februari 13, 2012

ARI

pagi tadi saya ke ARI. Accounting Research Institute, uitm. saya ke sana sebagai penilai dalaman ISO korporat uitm.

setiba saya di ari saya bgtau pengarah dan staf ari yg saya berasa nervous utk menilai ari. pengarah ari, prof dr normah hj omar adalah seorang bekas pensyarah saya. dan prof rashidah timbalannya juga pensyarah saya semasa sarjana. seorang lagi timbalan pengarahnya adalah kawan saya.

ari adalah satu2nya hicoe di uitm. ari banyak menghasilkan produk akademik termasuk graduan phd dan sarjana. sila baca blog ari yg saya senaraikan dlm blog saya.

Tiada ulasan: