Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Februari 16, 2012

SRW655 Sem Mac 2012

petang tadi saya berjumpa dgn pelajar sr221 yg akan diselia oleh saya utk srw655. setakat ini saya dah jumpa 4pelajar sr221 utk saya selia sem akan datang. seorang lagi saya tak tahu adakah beliau akan saya selia atau diselia pensyarah lain.

bagi pelajar sr223 pula, tak silap saya ada 10orang akan saya selia sem akan datang. ini akan menjadi jumlah pelajar teramai pernah saya selia iaitu 14orang. sebelum ini memang jumlah yg memohon utk saya jadi penyelia berbelas juga tetapi kerana faktor beban tugas lain, fakulti beri saya tidak sampai macam sem ni. sebenarnya saya dimaklumkan bhw lebih 20pelajar memohon saya sebagai penyelia utk sem depan. tapi faktor beban tugas saya diambil kira oleh fakulti utk bilangan pelajar yg mampu saya kira.

ini ada kaitan dgn perkhidmatan penyeliaan berkualiti. kita nak elak pelajar mendapat a tetapi sebenarnya kualiti kerja pelajar adalah sebaliknya. kualiti kerja pelajar boleh dikatakan mencerminkan kualiti kerja pensyarahnya. betulke?

Tiada ulasan: