Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Februari 28, 2012

Bos..

yes bos. no bos.

memang jadi bos best. bos tak akan salah. yg salah bukan bos. jadi masa jadi bos buat ikut suka. naikkan gred sedara. naikkan pangkat sedara. dendam dgn orang lain. cakap tak serupa bikin. ingat orang hormat kita tetapi sebenarnya takut kpd jawatan kita sbg bos.

maka apabila tidak lagi jadi bos, akan boleh jadi sasau. gila sebab kuasa semasa jadi bos dan setelah bukan lagi bos.

saya harap saya bukan seorang bos. seorang bos selalunya bossy. dan saya andaikan saya bukan bos sebab bekas staf saya masih sudi belanja dan makan bersama saya. saya doakan saya tak tergolong dlm mereka yg tiada bekas pekerja tak sudi menyumbang secara rasmi utk meraikan saya bukan lagi bos.

Tiada ulasan: