Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mei 07, 2012

Dugaan dan Peringatan

elok aje saya keluar dari bilik saya petang tadi dan setelah mengunci pintu saya terasa macam ada yg tak kena. maka saya lakukan bodycheck pd diri sendiri. alamak, tertinggal kunci bilik kat dalam pejabat.

senyum ajela. nak marah pun silap sendiri. alhamdulillah saya tidak tinggalkan handphone, wallet dan kunci kereta. kalau tertinggal dlm bilik juga maka jawabnya, gedegangg!!! lah kaki saya ke pintu (dulu2). tapi sekarang sebab dah berumur maka saya akan fikir dulu apakah cara terbaik utk buka pintu dgn kerosakan minima kpd pintu dan saya (fizikal, emosional dan kewangan).

hidup sentiasa ada berita baik dan berita buruk. adakala kita sihat dan adakala kita sakit. ilmu membantu kita menangani keadaan semasa yg dihadapi. doa2kanlah semoga saya dipermudahkan untuk memasukki bilik saya esok.

Tiada ulasan: