Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Ogos 23, 2014

Raya dan Keluarga

raya tidak dikira raya jika tidak beraya dengan keluarga. kita akan berusaha sebaik mungkin untuk membolehkan kita dapat beraya dgn keluarga kita. kita akan rasa sedih, sebak dan sayu serta kurang ceria jika beraya jauh daripada keluarga.

tadi saya beraya dgn satu keluarga saya. keluarga fsr. kami beraya di rumah ketua keluarga fsr, rumah dekan kami prof madya dr mohd hanafiah abidin. alhamdulillah, pelbagai juadah disediakan. amat2 mengenyangkan. saya rasa kali pertama beraya dengan laksam.

setelah maghrib, saya ebraya dgn keluarga satu lagi. keluarga jiran setempat kami tinggal. pihak jawatankuasa surau kampung 19 telah sudi menganjurkan majlis hari raya utk penduduk setempat dan tetamu2 lain. selain drpd muslimin dan muslimat, tetamu bukan islam turut hadir memeriahkan majlis.

alhamdulillah dan terima kasih kepada kedua2 tuanrumah majlis dan tetamu majlis yang hadir.

Tiada ulasan: