Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 31, 2021

Akauntan

Jika ditanya kelayakan apa, jawapan saya fasilitator. Permudahkan amanah.

Bermula dgn di firma perakaunan dgn pendedah audit, acc info tech consulting, receivership, co sec dll. 

Di uitm berkongsi ilmu sbg pensyarah, penilai (assessor)/auditor kualiti, risiko & tadbirurus. Kesemuanya sekrg juga umpama tugas seorg akauntan. Terima kasih kpd yg sudi beri peluang utk saya berkongsi ilmu.

Saya bukan C.A Bad, tapi cebad, C.A. Blm boleh guna K.B. dan P.A. sbb tak mohon.

Tiada ulasan: