Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 30, 2021

Pejabat dan Jawatan

di uitm, saya berpeluang menimba ilmu dgn pengalaman selain di fsr. dan ilmu dipelajari semasa sbg pelajar di itm dulu2, uitm dulu2, um dulu2, firma perakaunan, dll pengalaman, memang menbantu semasa kerja kita. daripada membaca utk proofreading, mengira helaian saham, cop, susuatur fail, dll.

di uitm, tugas hakiki di fsr. tapi saya berpeluang ke ptj lain sama ada dgn pejabat atau lawatan. di fsr tertinggi pernah jadi koordinator/ketua prg (xtau kelayakan dipilih pengurusan fsr). pernah dan sedang pegang pelbagai jawatan lain (tanpa bilik khas) selain ahli jk.

di luar fsr, tapi dlm uitm, pernah ada pejabat di ined, dibwh tnc jim (ican), mdab, dan sekrg upr. yg tiada pejabat dgn pnc inqka, tnc hep, tnc p&i, dan ada yg xingat atau xboleh bgtau. ada yg saya ada pejabat, tapi saya jarang di pejabat sebab xselesa dgn perkara2 tertentu. 

kerja bukan hanya di pejabat dan waktu pejabat. setiap jawatan adalah peluang berkongsi ilmu. ada secara sukarela, ada secara paksarela.

terima kasih kpd pemimpin2 yg beri saya peluang utk berkongsi ilmu.

Tiada ulasan: