Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Julai 18, 2022

Arkitek

Antara cita2 awal saya nak jadi arkitek. Sebab saya suka melukis. Saya ada hasilkan beberapa pelan rumah berdasarkan rumah2 datonenek, moyang2, sedaramara dll.

Arwah atok dan ayah kpd atok adalah tukang rumah. Mereka bina rumah di kg raja besut. Rumah dan kedai arwah atok di pasir putih juga hasil tukang atok.

Diantara sedara mara, seorg pakcik adalah seorang arkitek. Ada juga sedara mara lain bekas pensyarah arkitek itm. Bertukang dikaitkan dgn seni, dan juga sains.

Tiada ulasan: