Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Julai 23, 2022

Di Mana Sekarang?

Biasanya, ramai risau jika ditanya kita berada di mana sekarang. Soalan ini kerap ditanya jika kita lambat di tempat kita sepatutnya berada.

Saya biasa ditanya, saya di mana sekarang. Soalan ini merjuk kpd saya berada di jabatan mana. Pernah seorang bos tanya saya sekarang di mana, sebab dia lihat saya ada shj di mana2.

Semlm bos besar tanya dah berapa lama saya di jabatan sekarang. Seorg lagi bos tanya saya dah berapa tempat saya berada sebab seingat dia, saya dah banyak bertugas di pelbagai tempat.

Tiada ulasan: