Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Februari 26, 2009

Amanah Disambung

Hari ini saya terima dua surat lantikan daripada bos no1 uitm. Tugas saya dlm 2JK peringkat uitm disambung lagi.

Saya bersyukur kpd Tuhan krn ini tanda saya telah jalankan tugas2 ini dgn amanah. Tetapi ianya juga menambahkan lagi amanah say di uitm. InsyaAllah, saya akan lakukan amanah ini sebaik dan semampu saya. terima aksih kpd mereka yg yakin dgn kebolehan dan bakat saya.

Tanya pegawai saya'Cebad ni ada berapa bos?' Jawab saya, NC, TNC (4), PNC (1), Dekan (2), Pengarah (1) dll. Saya berdoa agar Allah sentiasa permudah saya dlm menjalankan amanah.

Tiada ulasan: