Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Februari 05, 2009

Guna-guna

Ada yg bertanya,'adakah pihak tertentu menggunakan 'guna2' utk menundukkan org lain?'. saya tak tahu.

tapi yg saya tahu, saya dan che hisyam, insyaAllah tidak terkena guna2 pihak tertentu. Mungkin itulah sebabnya beliau dan rakan2nya tak suka kpd saya dan CHCM. dan kesannya, akan sentiasa panas bg mereka apabila bertemu dgn saya dan CHCM. Mungkinkah?

Cukuplah Tuhanku sebagai Pengawal dan Pelindungku. Sesungguhnya tiada yang berkuasa melainkan Allah Yang Pemurah lagi Maha Pengasihani.

Tiada ulasan: