Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Februari 18, 2009

Juara Futsal

Tahniah kpd rakan2 dan saudara2 seperjuangan dan seperguruan yg berjaya menjadi juara futsal SBP84. Saya tak dpt turut bermain kerana ada kuliah pd masa pertandingan.

Permainan akhir diputuskan melalui penalti. Pada 84, kami kalah kpd pasukan yg kami kalahkan pd 2009 dgn penalti juga. 25tahun utk kami tebus kekalahan. Tahniah sekali lagi kpd brother2 saya.

Saya dah lama tak dpt join futsal krn tugas. InsyaAllah, saya akan gagahkan ke gelanggang futsal pd minggu akan datang.

Tiada ulasan: