Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Februari 05, 2009

AlhamdulIllah

Syukur kepada Allah. Adik saya selamat kembali dari Gaza, di bumi Palestine.

Beliau ke sana di bawah panji Mercy Malaysia, yang di pimpin bersama oleh seorang sahabat saya Dr Ahmad Faezal Perdaus. Pasukan adik saya terdiri drpd pakar perubatan (yg diiktiraf). Adik saya di sana selama dua minggu. Semalam beliau kembali ke Malaysia. Semalam juga, wajahnya terpampang di akhbar STAR.

Seorang lagi adik saya berhasrat ke Gaza. Tetapi beliau belum lagi seorang pakar perubatan. InsyaAllah, jika ada rezeki, beliau akan memulakan pengajian utk menjadi pakar perubatan.

Tiada ulasan: