Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Februari 05, 2009

Terima Kasih Kerana Peringatan

Terima kasih en Firdaus, pensyarah di instedt dan graduan FSR. Catitan tentang azab neraka diharapkan dapat menajdi peringatan kepada kita.

saya beritahu kpd para pelajar saya,'saya bukan pakar dalam semua bidang, saya tidak tahu dalam semua perkara. kita berkongsi pengetahuan untuk kebaikan bersama'. Itulah keseronokan bekerja dan berada di sebuah pusat ilmu. Setiap kita ada kelebihan ilmu dalam perkara tertentu berbanding insan yg lain.

Janganlah kita sombong dan bongkak dalam hidup ini. Janganlah pula kerana gilakan kuasa dan harta, sanggup memakai 'guna-guna'. ianya tak guna kpd kita.

Tiada ulasan: