Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Januari 30, 2009

Penat

Pagi tadi ada JPM. Petang sekejap di fakulti.

Maka bertanya kawan2 saya,'kenapa masa cebad banyak di luar fakulti?' jawab saya, bukan saya minta'bukan saya minta, orang yg minta saya lakukan, dan bukannya mudah nak ditolak. bukan permintaan, selalunya arahan tugas'. memanglah penat. Tapi saya tersenyum apabila mendengar rakan2 di JPM berkata sebagaimana yg saya ceritakan selama ini. Memanglah, kalau yg boleh buat kerja, akan sentiasa diberi kerja. kalau yg tak buat kerja, akan sentiasa curi tulang, cuma tunjuk seolah2 bekerja bila bos ada aje.

Saya doakan semoga sentiasa dikurniakan Allah dgn tenaga utk membolehkan saya menjalankan amanah saya dgn jujur dan ikhlas.

Tiada ulasan: