Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Januari 15, 2009

IID 2009 - AlhamdulILLAH

Teruja. Itulah perasaan saya setelah mendapat keputusan IID 2009.

Pada IID 2008, saya sertaka 3 penyertaan, dan hanya mendapat satu Gangsa sahaja. Harapan saya untuk IID 2009, sekurang2nya 1 Gangsa. AlhamdulILLAH, saya berjaya mendapat 1 emas - Be Clear Card Game, dan 3 perak - Sejadah Q Musafir Hussein, ABC Bina Usahawan, dan Keniam - Research Model (dianggotai bersama oleh Prof Rahmat - mantan TNC UiTM, Dr Zaini - TNC UiTM, dan rakan2 lain). Terima kasih kepada semua yg membantu.

Kejayaan akan menyebabkan tekanan untuk terus berjaya. InsyaAllah, IID 2010, saya akan cuba turut serta.

Tiada ulasan: