Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Januari 11, 2009

IID 2009

InsyaAllah, pada 13-15 jan 2009, selasa hingga khamis akan berlangsung IID 2009. Satu acara tahunan anjuran RMI (dulunya IRDC) UiTM.

2009 adalah tahun kedua saya turut serta. Saya diperkenalkan kpd IID oleh encik Nagoor Meera. Pada 2008, saya hanya memenangi satu gangsa utk permainan BE CLEAR yang disertai bersama pensyarah saya PM Dr Rozainun (Perakaunan). 2009, saya ada 4 penyertaan; Stesen Penyelidikan Kuala Keniam, Be Clear Card Game, ABC Lebah, dan Sejadah Q Musafir Hussein.

Sudah tentu saya harapkan sekurang2nya satu Gangsa. Kalau menang lebih tinggi dan lebih daripada satu, tentulah lebih baik.

Tiada ulasan: