Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Januari 08, 2009

Peers UiTM

Tadi saya merasmikan mesyuarat agung tahunan peers uitm. Saya merupakan seorang daripada beberapa penasihat persatuan peers.

Saya bangga dgn kehadiran peers yg ramai ke agm tadi. spt biasa, 70-80% adalah perempuan. saya tidak tahu kenapa. Saya berharap setiap ahli peers akan mendapat manafaat mellaui keahlian dgn peers. Sebagaimana apa yg saya perolehi.

Saya juga doakan, pn hjh Siti Aluyah, ketua jabatan kaunseling, seorang sifu saya dirahmati Allah dgn kesihatan yg berpanjangan. Setiap dugaan ada penyelesaiannya.

Tiada ulasan: