Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Januari 23, 2009

Pandangan, Perasaan ...

Sahabat bagitau saya, 'ada yg berkata dpt medal banyak2 pun tak guna. bukan boleh buat apa'. Sayu dan sedih suaranya mungkin kerana kasihankan saya kot?

Setiap insan berhak memberi pandangan, perasaan dsbnya. Saya berhak utk terima atau sebaliknya. Bagi saya yg penting adalah pandangan yg membina saya. kalau yg nak perkecilkan saya, tak perlu. Saya memang seorang insan yg kerdil. Tiada pangkat di hadapan saya. Siapalah saya ni B-)melainkan hamba Allah yg mempunyai masa yg terhad utk menjalankan amanah di muka bumi ini.

Bagaimana pun, saya bangga dan berterima kasih kpd saudara dan sahabat yg sentiasa setia dan sedia bersama saya. 'Action speaks louder than words'.

Tiada ulasan: