Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 03, 2009

Lumut

2 jan 2009, saya bawa pasukan peninjau saya ke Lumut. Saya tak ingat kali terakhir di sana, tetapi seolah2 baru sahaja saya berada di sana.

Kami lakukan tinjauan utk adakan program dgn bos. Beberapa tempat kami tinjau.Kami mahu program berjalan lancar. Keputusannya? Akan dibincangkan minggu hadapan. Saya tidak pandai membeli-belah apabila berada di luar kawasan mahupun di dalam kawasan. Maka, utk selamat, saya tidak membeli sebarang tanda lawatan. Yang pasti, pakaian di masa hadapan utk tinjauan sebegini perlu sesuai.

Lumut setiap hari makin membangun. Ke manalah perginya seorang sahabat yg menjaga kapal2 TLDM?

Tiada ulasan: