Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Januari 29, 2009

Masa

Masa sangat berharga. Ada kata lebih berharga daripada emas.

Ramai yang rasa dia banyak masa. Maka digunakan masa yang ada utk macam2. Tapi kebanyakannya utk merugikan masa. Yang rasa dia ada sedikit masa akan gunakan masa utk sebaik2nya. Adakah org yg banyak masa ada banyak ilmu? Atau sebaliknya?

Masa saya tanggungjawab saya utk digunakan menambah kebaikan dunia dan akhirat saya. Jadi, siapa yg berkata2 tentang diri saya secara negatif, bagi saya tak perlu saya rugikan masa saya melayan mereka ini.

Tiada ulasan: