Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Januari 12, 2009

Persediaan IID 2009

Persediaan utk IID 2009 amat berbeza dgn IID 2008. Kali ini saya design poster dan dptkan dlm bentuk banner/bunting.

Dan saya minta tolong saudara2 yg ada di uitm membantu saya di pameran esok. Tadi, jam 6.35ptg, kami siapkan gerai pameran. Kami akan dinilai oleh para hakim pada esok hari. Petang esok, jam 6ptg, kami akan kemaskan pameran kami utk memberi laluan kpd peserta pada rabu, 14januari.

Besarlah harapan saya utk merasa pingat emas dan/atau perak. Doakanlah. InsyaAllah.

Tiada ulasan: