Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Januari 08, 2009

Rezeki

Rezeki hak Allah. Ada yg diberi lebih, ada diberi kurang.

Saya bgtau staf saya, saya sasarkan rezeki saya tahun ini sebanyak RMxxx sebulan, secara halal. Insya Allah saya akan berjaya capainya. Walau pun saya dah tolak RMxxx seminggu kerana saya tidak akan berupaya memberi komitmen terhadap amanah tersebut. Saya harap bos dan kawan2 faham situasi dan tanggungjawab saya.

Antara dorongan mencari rezeki yang lebih adalah untuk berkongsi dgn mereka yg kita ambil berat. Maka pastikan rezeki yg kita kongsi adalah halal.

Tiada ulasan: