Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Januari 14, 2009

Penat IID 2009

Terima kasih kepada penganjur. Terima kasih kepada para hakim. Terima kasih juga kpd saudara2 yg sudi bantu saya di gerai saya.

memang penat melayan pelawat dan 9org hakim. Saya bangga dgn saudara2 saya yg berupaya menerangkan hasil saya kpd pelawat walaupun hanya di 'brief' oleh saya selamaa 10-15minit shj. Ianya membuktikan bhw maklumat yg hendak disampaikan adalah mudah dan tepat.

InsyaAllah, esok keputusan akan diketahui. Harapan memanglah tinggi.

Tiada ulasan: