Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 10, 2009

Solat Jumaat Di Pusat Islam UiTM

Semalam, jumaat 9 jan 2009, saya solat jumaat di PI uitm. Pak Lah ada sama.

Selesai solat jumaat, ada solat hajat utk penduduk Palestine. Kemudiannya ada acara rasmi. Ramailah top2 uitm. Saya berbincang tentang taman negara dgn dua saudara saya. Rupa2nya, kami di laluan utk Pak Lah keluar dari PI. Maka kami pun beratur utk bersalaman dgn Pak Lah, NC, Tan Sri Wan Zahid dan rombongan.

Teringat ketika solat jumaat di Putra Jaya pada 2003. Saya berpeluang bersalaman dgn Tun M.

Tiada ulasan: