Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, November 23, 2011

Jadual

jadual seorang rakan seperti berikut:
0800 MB
0900 UiTM
1100 Tuanku Sultan

dan jadual jam 9pagi adalah dgn saya mewakili UiTM. agak2nya pukul berapa mesyuarat saya dgn rakan saya bermula dan berakhir? maklumlah masa temujanji saya adalah antara masa 2kenamaan negeri. walau bagaimana pun terima kasih kerana sudi berjumpa dgn saya.

insyaallah mesyuarat permulaan akan menjadi laluan untuk kerjasama diantara uitm dan sebuah agensi kerajaan negeri untuk melakukan transformasi kemiskinan di bandar.

Tiada ulasan: