Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, November 08, 2011

Tahniah Profesor Dr Norsaadah Hj Ismail

alhamdulillah, tnc jim&alumni, bos saya telah dinaikkan pangkat ke peringkat jusa. dr norsaadah hj ismail sekarang sudah pun seorang profesor. tahniah prof.

sbg tnc beliau memegang jawatan peringkat prof. tetapi kejayaan menjadi seorang prof penuh (drpd prof madya) amatlah diidamkan oleh seorang staf akademik. ianya pengiktirafan sumbangan dan pencapaian tertinggi staf akademik.

saya pernah bertanya kpd seorang yg mendapat prof sebelum berumur 40tahun apakah yg dia inginkan lagi. pada masa tu saya rasa jawapannya agak samar. alhamdulillah beliau sekarang sedang berusaha ke arah pengiktirafan kesejahteraan akhirat.

tahniah sekali lagi prof dr norsaadah. ianya bukti bhw sumbangan dan khidmat membina jaringan diantara universiti dan industri serta masyarakat diiktiraf oleh uitm. pangkat prof mencerminkan integriti seorang staf akademik yg perlu dijaga dgn amanah.

Tiada ulasan: