Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Disember 18, 2011

6 Asean Para Games di Solo

alhamdulillah petang tadi saya selamat sampai ke rumah setelah beberapa hari di solo indonesia. saya seorang daripada tetamu untuk 6 asean para games.

banyak pendedahan dan pengalaman baru. banyak yg boleh saya kongsi dgn fsr berkaitan pengurusan sukan dan atlit. saya juga berkenalan dgn ramai dari pelbagai negara asean. dari malaysia semoga kenalan menjadi lebih rapat utk kebaikan sukan para di malaysia.

terima kasih kpd mpm yg sudi menghantar saya ke solo. insyaallah kita akan tingkatkan sukan para di kalangan atlit malaysia.

Tiada ulasan: