Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Disember 18, 2011

Hampir mencipta Sejarah

pada jumaat lepas 16dis saya ke kolam renang di solo utk menyaksikan acara renang para games. saya di sana kerana grup yg saya iring berada di sana.

semasa sedang asyik memerhatikan pertandingan renang dan pemberian medal, dua orang petugas menghampiri saya. 'excuse me sir, would you like to present the medals to the winners?'tanya seorang drpd mereka kpd saya. saya pandang kpd gm saya sebab keliru. dalam kepala saya mereka dah silap orang ni. gm saya bgtau 'oklah', saya pun menyatakan kesanggupan saya dan menulis nama dan jawatan saya.

pertandingan dilupakan sebaliknya saya lebih khusyuk memerhatikan setiap kali pingat disamapaikan kepada pemenang. saya tak mahu terjadi insiden pegawai yg terlampau. walau bagaimana pun saya telah diganti oleh cdm malaysia yg juga kp jbs kbs. ada rasa lega. ada rasa kecewa sebab sejarah hampir tercipta utk saya menjadi pemberi pingat utk acara sukan peringkat antarabangsa.

mungkin saya ditanya pada awalnya sebab saya pakai baju malaysia dan duduk di tempat vip?

Tiada ulasan: