Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 07, 2011

Peers dan Stress

peers berada di melaka pada hujung minggu yang lalu. pada asalnya saya agak keberatan nak turut serta kerana kepenatan. maklumlah umur sekarang tahap recovery energy makin lambat.

walau bagaimana pun kerana perancangan telah lama dibuat dan harapan yang tinggi oleh peserta terhadap program di melaka, maka saya bersetuju untuk turut serta setelah permohonan dibuat selepas tengah malam. saya sempat tidur 4jam sebelum berada di hentian bas teratai.

program meliputi ke zoo melaka, sekitar afamosa, jonkers' street dan melaka wonderland. kesemua tempat tersebut merupakan kali pertama saya lawati secara fizikal. saya juga telah menaiki tamingsari selain berada di kota afamosa. zoo melaka telah lama ingin saya lawati dan minggu lepas menjadi realiti. sebelum ke zoo melaka saya telah hubungi tkp perhilitan. terima kasih dr zaaaba kerana bersedia memudahkan khidmat masyarakat peers di zoo melaka.

terima kasih kpd peers kerana beria2 mengajak saya ke melaka. peers dan stres adalah dua terma yg tak dapat dipisahkan. tetapi melalui peers diharapkan akan membantu menghasilkan stres yg positif disamping mengurangkan stres yg negatif.

Tiada ulasan: