Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, November 28, 2021

Kaki Bangku

Semasa di sekolah rendah sukan hanya semasa hari sukan. Di waktu rehat, beriadah. Semasa pendidikan jasmani, riadah juga.

Di sekolah menengah, waktu petang dipanggil games hour. Waktu latikan utk pasukan sekolah, rumah sukan, riadah utk yg lain - saya.

Saya rasa saya kaki bangku. Tidak pernah wakil sukan utk sekolah. Ramai yg lagi berbakat dan berkebolehan.

Semasa di itm, dpt wakil kursus pengajian dlm catur. Sbb xramai yg minat? Dan semasa bekerja di uitm, dpt lah merasa bermain pelbagai jenis permainan. Utk sukan dan rekreasi. Biasanya utk isi masa, adakala utk kesihatan.

Sebenarnya, kaki bangku penting. Jika tiada satu kaki, atlet yg duduk atau berdiri di atas bangku boleh rebah. Setiap kita adalah penting utk julang nama organisasi kita.

Tiada ulasan: