Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, November 03, 2021

So U Think U Can Teach Me

Ungkapan penuh, 'so Badrul u think u can teach me'.

Drpd seorg ketua jabatan kpd saya semasa audit. Dan jawapan saya,'no dato, i am here to learn from u'.

Audit bukan bermatlamat nak cari salah org. Ianya utk berkongsi ilmu, utk kebaikan bersama. Spt kata prof rektor sebuah cawangan, ' kita juga perlu org luar utk tunjukkan jika kita ada kelemahan'.

Terima kasih kpd semua yg beri saya kongsi ilmu dgn audit. Tadi bos yg bakal tamat tempoh, bekas pensyarah saya dan kawan2 tanya saya,'u sekrg bnyk topi u pakai, kualiti, risiko, etika'.

Dan semasa saya nak keluar dari lokasi, saya buat kunjungan hormat kpd seorg bos yg beri peluang saya libatkan dlm kualiti di uitm.

Saya xtahu semua. Sila betulkan jika tidak betul.

Tiada ulasan: