Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 22, 2022

Gunting Rambut

Sejak sekolah rendah, saya biasa dibawa ayah utk digunting rambut di kedai gunting pakcik rahman. Kedai roundabout seksyen 16 pj. Rambut akan digunting oleh pakcik rahman atau pembantunya. Sehinggalah ke tahun2 awal 2000.

Semasa di mckk, jika di kk, mungkin saya pernah bergunting di kedai gunting. Kemudiannya, kawan2 akan guntingkan rambut saya. Saya pernah jadi tukang gunting rambut kpd kawan2.

Antara alat gunting rambut yg saya beli adalah gunting biasa, dan gunting yg ada gigi. Selain itu, pernah juga beli alat gunting mcm ketam (masa tu tak beli yg elektrik) dan sikat nipiskan rambut, yg diselitkan pisau cukur.

Tiada ulasan: