Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Oktober 10, 2022

Menilai Acara

Atau event evaluation. Pengurusan acara atau event management adalah satu bidang perniagaan yg amat menguntungkan. Tapi ianya juga amat mencabar.

Acara dinilai drpd pelbagai sudut. Kejayaan nilai oleh kepuasan berbeza. Bagi saya, biasanya minima jika disediakan tandas yg mudah cuci hajat, tempat makan yg mudah, dan ruang solat yg selesa. Kesemuanya perlu ada air.

Komen seorg pegawai mida baru2 ini, maklumbalas pihak luar negara kita nyatakan kita tidak punya kemudahan tahap dunia. Tapi bagi saya, jika ada 3 yg saya nyatakan, kita boleh jadi hub acara islam antarabangsa.

Tiada ulasan: