Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Mei 05, 2013

Baju dan PRU

pagi tadi semasa nak pergi mengundi, saya dalam dilema. baju warna apa yg nak dipakai. silap warna disalaherti oleh penyokong2 parti yg bertanding.

maka saya pun pilih warna kelabu. sampai di tempat mengundi, saya lihat pakaian petugas spr sama warna dgn baju saya. dan saya lihat logo dibaju saya hampir sama dgn logo dbaju petugas spr. alamak, silap ke baju saya pakai? alhamdulillah tiada dihalang drpd mengundi.

dan semasa beratur saya perhatikan pegawai pdrm yg bertugas dok pandang2 saya aje. aik. kenal ke? kot2 pelajar saya tapi tak pula tegur saya. macam malu2 aje bila saya dah beratur dekat. walau apa pun, terima kasih kpd spr dan pdrm dlm menjalankan tugas dgn penuh tanggungjawab tadi di tempat saya.

Tiada ulasan: