Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Julai 12, 2014

Beribadah Di Bazar Ramadan Asnaf Sek3 Shah Alam

pada minggu lepas, selepas jumaat saya ke kedai buku di sek3, di bangunan mais. saya dapati khemah2 telah disediakan untuk bazar ramadan. penyewa dan pengusaha adalah asnaf program mais.

petang tadi saya singgah ke bazar asnaf. selepas keluar dari uitm. tidak ramai peniaga. pilihan makanan pun terhad. mungkin peniaga lebih suka berniaga di bazar lain. mungkin menu sedikit sebab bilangan pelanggan yang mengunjungi bazar. pelanggan pun boleh dikira dgn jari. mungkin pelanggan minat ke bazar yg lebih banyak juadah spt di stadium shah alam.

saya membeli taufufa, permintaan ayah beberapa hari yg lepas. alhamdulillah ada dijual selain pelbagai minuman, buah2an, satay, nasi ayam, roti john, nasi lemak dll. jom kita gandakan ibadah kita dgn membeli di bazar ramadan asnaf sek3 shah alam. sama2 kita menyokong dan membantu kaum asnaf yg berusaha memperbaiki tahap ekonomi mereka.

Tiada ulasan: