Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 09, 2015

Kedai Buku

antara kedai yang saya suka pergi adalah kedai buku. adakala ke kedai buku untuk membeli buku, adakala hanya untuk melihat buku2 yang terjual. sekarang kedai buku ada yg virtual, iaitu melalui internet.

baru2 ini saya ke kedai buku mencari buku2 sekolah. dan saya beli buku kemahiran hidup, dan pendidikan jasmani dan kesihatan. ianya untuk menambah ilmu dan mengingatkan saya. kedua2 tajuk berkait dengan kesejahteraan hidup di dunia. oh ya, saya juga beli buku/nota peperiksaan berkaitan subjek agama islam. untuk sejahtera dunia dan akhirat.

berada di dalam kedai buku amat menyeronokan. bau buku dan lain2 barangan di dalam kedai buku mengingatkan zaman persekolahan mencari dan membeli buku pada tahun 70an dan 80an. dulu kebanyakan kedai buku dimiliki oleh orang india atau india muslim. berada di kedai buku mengingatkan saya juga bahawa usia semakin tua. tidak tahu berapa lama lagi yang berbaki yang membolehkan saya mencari dan meningkatkan ilmu di dunia ini.

Tiada ulasan: