Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Disember 10, 2012

Bertanyalah

saya hadir ke program homestay peers di kg ayer limau melaka. peserta terdiri drpd pelajar dalam dan luar negara.

pada waktu makan tengahari semalam, saya turut serta bersama pn azah dan 3pelajar makan tengahari di rumah keluarga angkat mereka. untuk mengurangkan rasa kurang selesa, saya berborak dgn tuan rumah. saya tanya berapa ramai anaknya. dan beliau bgtau bhw beliau ada 4orang anak dan seorang bekerja di satu majlis bandaraya. dan beliau nyatakan kakak beliau pun pernah bertugas di tempat sama. belia maklumkan nama kakak beliau. sy bgtau kalau tak silap kakaknya pernah bertugas dgn ayah saya.

apabila saya telefon ayah, memang betul andaian saya. kakak tuan rumah pernah bekerja lebih sepuluh tahun sbg setiausaha ayah saya. hmm. kecilnya dunia. namun jika saya tidak ringan mulut utk bertanya, mungkin saya tidak tahu. terima kasih kpd peers dan penduduk kg ayer limau melaka yg menjayakan prg homestay peers 2012.

Tiada ulasan: