Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Disember 31, 2012

Masa Silam dan Masa Depan

saya membaca catitan blog saya yg terakhir pada tahun 2008-2011. alhamdulillah saya dapati ada yg saya berjaya capai pada tahun mendatang.

pada hujung tahun kebiasaan kita akan mengimbas sejarah selama setahun yg kita lalui. kemudiannya kebiasaan akan kita sediakan perancangan untuk tahun hadapan. dlm perakaunan bagi yg lepas kita sediakan penyata kewangan. bagi yg akan datang kita sediakan bajet.

sudahkah anda menyediakan penyata 2012 dan bajet 2013 anda? ianya utk memudahkan kita menjalankan amanah kita.

Tiada ulasan: