Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Mac 26, 2009

'Hilang Lagi'

Saya terima surat pada pagi tadi. Arahan utk 'hilangkan' diri dari pejabat lagi.

Saya diarah bertugas di KLCC. Pertandingan ITEX 2009. Doakan saya berjaya memenagi pingat utk membolehkan saya diarahkan 'menghilang' ke luar negara pula. InsyaAllah, jika berjaya kali ini, saya akan hadir ke luar negara.

Penerbitan daripada RMI yg saya terima pagi tadi juga bukti 'kehilangan' saya adalah secara produktif. Saya terima penghargaan daripada PNC penyelidikan pula tu. (Teruskanlah gigit jari B-)

Tiada ulasan: